Skąd pomysł na ten blog?

Dzień dobry tym, którzy to czytają. Dzisiaj (23. maja 2022) utworzyłem blog, który teraz czytasz.

Skąd ten pomysł, aby coś pisać dla nastolatków? Piszę na bloggerze oraz głównie na DARETOLIVE.BLOG  na tematy związane z rozwojem osobistym; ostatnio zacząłem pisać posty w dwóch językach, język główny to angielski, ale dołączam też inne języki, w tym polski. Wracam do odpowiedzi na pytanie: dlaczego chcę pisać dla nastolatków? 

Odpowiadam: zależy mi na tym, aby wiedza psychologiczna, wiedza związana z rozwojem osobistym docierała do ludzi młodych; ten blog ma prezentować sobą narzędzie do ROZWOJU, bo rozwijamy się przez całe życie. Drogi nastolatku, jeżeli czytasz ten post, to zajrzyj czasem na ten blog, aby dowiedzieć się czegoś o tym, jak ja widzę tematy ważne dla ciebie, tematy dotyczące rozwoju.

Dzisiaj skieruję do nastolatków moje przesłanie: nigdy się nie przestań rozwijać, nie płyń z prądem, miej swoje zdanie, szanuj siebie, bądź dobry dla ludzi, a oni będą dobrzy dla ciebie, pomagaj innym rozwijać się, kochaj rodziców, dokonuj dobrych wyborów, czerp pożytek z błędów twoich i błędów innych ludzi.

To tylko garść rad od prawie pięćdziesięciolatka (mam urodziny 50. w dniu 5 czerwca tego roku, więc całkiem blisko). 50. urodziny to dobry czas na rozpoczęcie bloga dedykowanego nastolatkom.

Drodzy nastolatkowie: do dzieła, rozwijajcie się, niech wasz rozwój przyczynia się do tego, aby nasz świat był lepszy. To od was zależy przyszłość świata.

Powodzenia,

Odważ się żyć, to TWOJE życie.

Dariusz Łukasik (daretolive72), autor bloga DARETOLIVE.BLOG (est. 2021) 


 

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

O "telefonie do słuchania"

Twój temperament wyznacza twoje postępowanie i reakcje.